pondělí 8. dubna 2013

Toto raději ne!



Když to na vás přijde v zaparkování autě, doporučujeme vypnout rádio nebo alespoň přeladit na neutrální stanici se sladak či instrumentálkami. Z příslibu erotického zážitku se totiž může stát nechtěná fraška!
O svůj ne dvakrát příjemný zážitek se s námi podělila Marta (22). "S přítelem jsme se v jeden letní večer vyvezli autem na Kamzík a odtud sledovali Bratislavu. Úžasná romantika. Ovšem, dlouho jsme se neudrželi a začali se vzájemně svlékat. Tehdy mi bylo úplně ukradené naše hlasité autorádio. Dokud na plné repráky nezačal hit Sagvana Tofi: Dávej, ber. Přišlo mi to takové neadekvátní situaci, že jsem vybuchla smíchy. Frajer se zarazil, protože nechápal, proč se směju a já jsem přes smích nemohla ze sebe vykoktat odpověď. Asi si to špatně vysvětlil, protože se zarazil. A bylo po náladě ... "

Podle chuti a nálady
A ještě jiný pohled na hudbu k sexu - zkuste ji někdy vybrat podle tempa písně! Konečně, sex je fyzická aktivita jako každá jiná a bylo vědecky dokázáno, že skladby, které obsahují 120 až 140 beatů za minutu, zlepšují výkonnost při cvičení o celých 15 procent. Pokud máte chuť na dynamické, vášnivé milování, rychlou hudbou nemáte co pokazit.
Naopak, pokud vám voní tantrické sexuální techniky, určitě přidejte do stojanu na CD pár esoterických výběrovek.
Máte další inspirace? Osvědčené songy, které vás dokážou dostat do nálady? Podělte se o své tipy!

Žádné komentáře:

Okomentovat